ربات افزایش فالوور اینستاگرام چیست و چگونه کار می‌کند؟
نوشته شده توسط : ساحل

کافی است در باره راه‌های افزایش فالوور در اینستاگرام جستجو کنید الی با عبارت ربات اینستاگرام روبرو شوید. یک ربات که ظاهراً کمکتان می‌کند الی به سرعت فالوئرهای اینستاگرام خود را افزایش بدهید، فالوئرهای راستین و ایرانی که از قضا به صفحه شما هم علاقه دارند.

ربات اینستاگرام کم‌هزینه‌ترین و بهترین راه برای افزایش فالوئرها در اینستاگرام است. اما این ربات دقیقاً چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ در این نوشتار پیمان است پاسخ هر ۲ سوال را به شما بدهیم.

آموزش صفر الی 100 اینستاگرام
با آکادمی دیدوگرام مدرس شبکه اجتماعی شوید.
‫شروع کنید
فرصتی استثنایی
ربات اینستاگرام چیست؟
قبل از آنکه ربات اینستاگرام را به شما توضیح بدهم، لازم است در مورد یک روش متداول افزایش فالوور صحبت کنیم.

یکی از بهترین راه‌های جذب کردن فالوئرهای جدید برای یک پیج، تعامل با پیج‌های سایر است. یعنی اینکه شما آغاز به لایک کردن، کامنت گذاشتن یا فالو کردن آدم‌هایی بکنید که فکر می‌کنید به پیج شما علاقه‌مند هستند الی آنها هم به سراغ پیج شما بیایند. هیچ بعید نیست خود شما قبلاً این شیوه را امتحان کرده باشید و بازدهی بالای آن را دیده باشید، یا حتی کسانی برای افزایش فالوئر با همین تکنیک شما را فالو کرده‌ باشند.

فهمیدن دلیلِ کارساز بودن این روش چندان دشوار نیست. کاملاً طبیعی است که وقتی کسی به پیج شما لایک، کامنت ربات افزایش فالوور اینستاگرام یا فالو بدهد، شما هم متقابلا کنجکاو می‌شوید لغایت صفحه او را رسیدگی کنید و اگر این صفحه را اخ داشتید، آن را دنبال کنید. اصلاً ما در روانشناسی یک ریشه-بن-بیخ به نام عمل متقابل داریم که به خوبی علت این رفتار ما آدم‌ها را روشنگری می‌دهد. اگر دوست داشته باشید بیشتر بدانید می‌توانید مطلب تاثیر عمل متقابل را در وبلاگ امروزین بخوانید.

حالا بگذارید دوباره به ربات اینستاگرام خودمان برگردیم. کارکرد یک ربات افزایش پیگیری کننده اینستاگرام، دقیقاً همان چیزی است که در بالا روشنگری دیتا شد. یعنی ربات اینستاگرام یک برنامه یا نرم انگیزه ها است که در نقش پیج شما، به سراغ آدم‌هایی می‌رود که احتمالاً به پیج شما علاقه‌مند هستند و با آنها تعامل ایجاد می‌کند (همان لایک، کامنت، فالو و …).

تنها فرق این برنامه این است که سایر همه‌چیز به صورت اتوماتیک سپریدن می‌شود و شما تنها باید تنظیمات اولیه‌ای به این ربات بدهید. در پیوستگی دقیقاً شیوه کار این ربات و قابلیت‌هایی که اکثر ربات‌های خوب اینستاگرام (ازجمله ربات خویش ما) دارند را به شما توضیح خواهم داد.

ربات اینستاگرام چیست و چگونه پیشه می کند؟

ربات اینستاگرام چگونه شغل می‌کند؟
حالا که فهمیدیم ربات اینستاگرام چیست، وقت آن است که به سراغ روش کار و جنبش آن برویم. یک ربات خوب جذب فالوور اینستاگرام، هم می‌تواند در افزایش فالوورهای راستین (و صد البته، ایرانی) شما بسیار تاثیرگذار باشد، هم دقیقاً کسانی را به صفحه شما جذب می‌کند که به آن علاقه‌مند هستند. ولی این سوژه چگونه انجام می‌شود؟

شما در اثناء تنظیم ربات، ۲ مساله کلی را باید مشخص کنید که در پیوستگی آنها را توضیح می‌دهیم. البته توضیحات من در مورد ربات اینستاگرام دیدوگرام است ولی این هر ربات خوبی باید از همین ویژگی‌ها برخوردار باشد.

مساله ۱: چگونه می‌خواهید تعامل داشته باشید؟
همانطور که گفتیم، شما با به کارگیری ربات اینستاگرام می‌توانید به روش‌های مختلفی با کاربر تعامل داشته باشید:

ربات شما می‌تواند به صورت اتوماتیک پست‌های سایرین را لایک کند.
ربات شما می‌تواند کامنت‌های خودکار بر روی پست‌های سایرین بگذارد.
ربات شما می‌تواند به صورت اتوماتیک پیج‌های پیوسته را فالو کند و اگر دلتان بخواهد پس از مدتی آنها را آنفالو کند.
هنگامی که شما یک ربات اینستاگرام را خریداری می‌کنید، می‌توانید مشخص کنید که این ربات از کدام روش‌های بیان شده برای جذب فالوور استفاده کند. به علاوه، می‌توانید سرعت سپریدن هر یک از این فعالیت‌ها را مشخص کنید. مثلاً ربات را به نحوی تنظیم کنید که هر ساعت، ۱۰ پیج قصد را فالو کند.





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: